niedziela, 27 października 2013

ZAWIESZAM

Na razie zawieszam. Nie mam głowy do tego opowiadania, po prostu zaczęłam pisać je spontanicznie. Pomysł nie trzymał się kupy i był taki z tyłka wyciągnięty, że tak to ujmę xD
Przepraszam, jeśli Was zawiodłam. Na prawdę nie mogę się zmusić do pisania następnego rozdziału. Mam napisane 3 zdania...
Dzięki temu opowiadaniu na pewno się podszkoliłam, co mi pomogło.

Zapraszam Was również na moje nowe opowiadanie (tak wiem, nie skończyłam tego, a zabieram sie za następne...). Po prostu pomysł na opowiadanie, które piszę teraz, wydaje mi się o wiele lepszy. Zapraszam na: Cup of chocolate

I przepraszam jeszcze raz. xx




7 komentarzy:

  1. Ojej :( szkoda, mam nadzieję, że wrócisz do tego opowiadania
    @girl_lovesdraco

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wrócisz :) idę looknąć na to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorka jeśli zrobiłam tam coś źle ale nie mam tumblra czy jak to się pisze i nie znam się na tym ;c @hellomylarreh

    OdpowiedzUsuń
  4. One Direction: This is Us" cały film można zobaczyć/pobrać ZA DARMO na tej stronie:
    http://onedirectiononline2013.blogspot.com/
    POLECAM <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowo założona recenzalnia "Kolorowe recenzje"! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga do naszej recenzalni. Poznasz recenzję swojego bloga i dowiesz się, co jest idealne, a co musisz jeszcze poprawić.
    Serdecznie zapraszam: http://kolorowe-recenzje.blogspot.com/
    Poszukuję kogoś do współpracy, na mojej podstronie i w aktualnościach znajduje się kontakt do mnie. Przyjmę każdego na okres próbny, a później zobaczymy co będzie dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O NIE!!! jak możesz. od wczoraj przeczytałam to wszystko co pisałaś. boże jestes genialna. pewnie juz nie wchodzisz na tego bloga i tego nie przeczytasz ale wiedz że masz humor i talent, wątki byly świetne, gdy zaczęłam czytac to nie mogłam przestać. a tu nagle wyskakuje że zawieszasz... trudno może takie zycie. no ale uśmiałam sie i poryczałam jedno i drugie a niewiele ludzie ma takie talent że potrafi wywołać w ludziach emocje tylko przez pismo. gratuluje świetnego bloga. może kiedys tu wrócisz? ciao!

    OdpowiedzUsuń
  7. prosze cię przywróć tego bloga!!!!!!!
    kocham to opowiadanie pięknie piszesz!!!
    to było moje pierwsze opowiadanie o larrym i to właśnie dzięki tobie postanowiłam czytać o nim blogi
    proszę wracaj!!!!!

    OdpowiedzUsuń